dinsdag 3 augustus 2021

I'm back

Hi allemaal, 

In juli was er geen blogpost over de plannen en de monthly makes. 

What? Why? 

De vakantie kwam er tussen, de voorbereidingen, de vakantie en de enorme berg was bij terugkomst. Ik ben nu al weer een paar dagen bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe naaiseizoen. De naailessen starten deze week weer en ik heb er zin in!

Natuurlijk zijn er ook naaiplannen voor augustus en er liggen nog wat projecten die ik graag wil afmaken, maar daarover later meer.

Voor nu wens ik iedereen die nog vakantie heeft of krijgt veel plezier en mooi weer, want dan is alles leuker. 

Geniet ervan en kom gezond weer thuis! 

liefs, Bianca 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Project Badjas

Het is nog altijd lekker weer en van alle die zonnestralen geniet ik enorm.  Er gebeurd zoals altijd een heleboel tegelijkertijd en ondertus...