maandag 5 juni 2023

Zomer, wat ga jij maken?

Dag lieve allemaal, 

Wat leuk dat je even op mijn blog komt rondkijken! Pak een kop thee en lees gezellig mee :)

Met de zomer voor de deur en nu het weer wat warmer wordt is het ook tijd om nog wat mooie kledingstukken te naaien, om straks op het strand mee te kunnen flaneren of een lekker in te chillen met een drankje in de zon. 

Wij hebben inmiddels de vakantie gepland en we blijven dit jaar gezellig in Nederland. We zijn van plan om een weekje naar Limburg te gaan. De rest van de vakantie zullen we voornamelijk aan het werk zijn en zal onze zoon druk zijn met zijn baantjes. 

Maar terug naar het blog, we willen natuurlijk iets naaien voor deze komende periode. Ik heb een paar mooie patronen gevonden, waar zeker een favorieten van mij tussen zitten, die ik nog voor vertrek wil maken. 

Sommige foto's staan gekanteld, waarom? geen idee. Excuses daarvoor. 

Leuke rok of jurk van It's a fits: 1106



Deze leuke tuinbroek, met lange of korte broekspijpen en zelfs is er een optie om een spijkerrok te maken. Erg leuk: It's a fits 1110:



De mouwloze jurk van It's a fits 1115, is ook erg leuk om in een tricot te naaien:



Wil je een mooie kimono of badjas voor bijvoorbeeld op de camping of een mooie kimono voor over je badpak of bikini? Dan is It's a fits 1069 een prachtige keuze. 


Of deze: 


Fibre Mood heeft een leuke top: #nona


Daarnaast heeft My Image ook een paar leuke patronen:




Of wat dacht je van deze leuke: little black dress van La Maison Victor? Maat 34-48.



Of een leuke jumpsuit: van Stichted by you 14



Voor de jongens-moeders onder ons, dit is een superleuke blouse van la Maison Victor voor jongens. Zit heerlijk en is heerlijk koel om te dragen als je het van linnen maakt of bijvoorbeeld van hydrofielstof. 



Uiteraard is er nog veel meer moois te vinden en zodra ik weer een paar mooie tegenkom, laat ik het je zeker weten. 

Voor nu wens ik je een hele fijne dag en wil ik je bedanken dat je mijn blog helemaal tot het einde hebt gelezen. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan en ik ben heel benieuwd wat jij gaat maken deze zomer. Laat het me weten: info@bianca-design.nl 

Alle genoemde patronen zijn bij mij in het atelier verkrijgbaar.

Wil je graag naailes, ook dat is mogelijk. In september starten we weer met nieuwe groepen. Voor meer info: info@bianca-design.nl 

Tot gauw! 

Liefs, Bianca 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Project Badjas

Het is nog altijd lekker weer en van alle die zonnestralen geniet ik enorm.  Er gebeurd zoals altijd een heleboel tegelijkertijd en ondertus...