vrijdag 15 oktober 2021

Sewingplans: wat ga ik naaien in oktober ?

Deze maand wilde ik heel graag de jas voor mijn zoon afmaken. En voor degene die mij ook op Instagram volgen, hebben gezien dat dat ook al gelukt is. 

Het is een mooie petrol fleece jas met een stoere graffiti voering. Het patroon is van Ottobre, waar ik veel aanpassingen op maakte. In de Monthly Makes zal ik het allemaal uitleggen.  



En wat verder? 

Hoog op de lijst staat een t-shirt die ik graag wil maken. Een simpel model met aangeknipte mouwen die je Easy Peasy in een avondje in elkaar zet. 

Ook zou ik heel graag nog een paar broeken naaien. Niet persé een gemakkelijk klusje, want broeken zijn echt wel lastig. Het is de pasvorm die echt goed bij je lijf moet passen en vaak is het een kwestie van veel passen en het patroon ook aanpassen. 

En ik ben gevallen voor op een mooie jas van It's a fits: patroon nr: 1083. 



De stof daarvoor heb ik al een tijdje in huis. Het was de stof waar ik voor viel, soms heb ik dat, dan zie ik een stof en moet ik het kopen om vervolgens later pas het perfecte patroon erbij te vinden. 
En dan vraag je je misschien af, gaat dat allemaal wel lukken in oktober? Je ziet het binnenkort in: Montly Makes 

Liefs, Bianca 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Project Badjas

Het is nog altijd lekker weer en van alle die zonnestralen geniet ik enorm.  Er gebeurd zoals altijd een heleboel tegelijkertijd en ondertus...