zaterdag 10 april 2021

welkom

Hi! 
Wat leuk dat je even langskomt. 

Met dit blog wil ik je graag inspireren en helpen om leuke dingen te naaien voor jezelf, voor je kinderen of andere familieleden. 

Ik vertel je welke kledingstukken ik naai en ook welke patronen ik daarvoor gebruik. Dat kan van alles zijn. 
Ook teken ik graag mijn eigen patronen, zoals ik dat op de modevakschool van Danckaerts geleerd heb. En ook combineer ik graag patronen, met kennis en ervaring, en creëer ik iets anders wat ik leuk vind. 

Ik vertel je alles over de stoffen die ik gebruik, waar ik ze vandaan heb en welke materialen ik gebruik.
Kortom: het hele verhaal. 

Dus pak lekker een kop thee, en lees wat ik doe, hoe ik het doe, wat mijn plannen zijn en laat je inspireren, motiveren en naai gezellig mee. 
Veel plezier!
Liefs, Bianca


Project Badjas

Het is nog altijd lekker weer en van alle die zonnestralen geniet ik enorm.  Er gebeurd zoals altijd een heleboel tegelijkertijd en ondertus...